Υπάρχουν πολλές δύσκολες καταστάσεις με τις οποίες μπορεί να βρεθούμε αντιμέτωποι σ’ ένα ταξίδι.
Μια σημαντική δυσκολία που μπορεί ν’ αντιμετωπίσουμε στο ταξίδι είναι μια απρόβλεπτη στάση. Μπορεί να μας πιάσει λάστιχο ή μια αδιαθεσία ή μια μηχανική βλάβη στο αυτοκίνητο. Είναι κομβικής σημασίας να σταματήσουμε σε ασφαλές σημείο. Aν βρισκόμαστε στο Εθνικό Οδικό Δίκτυο επιβάλλεται να φτάσουμε στον πλησιέστερο χώρο στάθμευσης. Μόνο στην περίπτωση που αυτό είναι αδύνατο σταματάμε στη ΛΕΑ. Πρέπει αμέσως να βγάλουμε τους επιβάτες από το όχημα και να τους περάσουμε πίσω από τις μπαριέρες και μετά να τοποθετήσουμε το ειδικό προειδοποιητικό τρίγωνο, σε απόσταση πάνω από 150m, καθώς οι ταχύτητες στην Εθνική Οδό είναι υψηλές.
Αν χρειαστεί να σταματήσουμε σε επαρχιακή οδό, φροντίζουμε να σταματήσουμε σε εσοχή του δρόμου και οπωσδήποτε σε ευθεία μακριά από στροφή. Όπως και στην προηγούμενη περίπτωση, έτσι και τώρα, απομακρύνουμε άμεσα τους επιβάτες από το όχημα. Όλοι οι επιβάτες πρέπει να στέκονται σε ασφαλές σημείο. Αν είναι νύχτα φοράμε το ανακλαστικό γιλέκο που πρέπει να έχουμε μαζί μας στο αυτοκίνητο και αφήνουμε αναμμένα τα αλάρμ για να είμαστε ορατοί.
Εφόσον εμπλακούμε σε ατύχημα τότε δεν πανικοβαλλόμαστε αλλά ζητάμε βοήθεια από την οδική ασφάλεια. Σε περίπτωση ατυχήματος, μην αφήσετε τον πανικό να σας κυριεύσει και θυμηθείτε ότι δεν είστε μόνοι! Μία ολόκληρη ομάδα ανθρώπων της Anytime είναι έτοιμη να σας βοηθήσει.
Μείνετε ήρεμοι και καλέστε το συντονιστικό κέντρο στο 1158, από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο όλο το 24ωρο. Το συντονιστικό κέντρο θα στείλει το συντομότερο δυνατό άνθρωπο της υπηρεσίας AUTOHELP στον τόπο του συμβάντος για αναγγελία της ζημιάς:
- Καταγραφή περιστατικού
- Συμπλήρωση της Φιλικής Δήλωσης
- Φωτογράφηση των εμπλεκόμενων οχημάτων
Ο AUTOHELPER θα σας ενημερώσει για όλη τη σχετική διαδικασία που ακολουθεί.
Αν χρειαστεί, οι άνθρωποι της Οδικής Βοήθειας θα μεταφέρουν το όχημά σας είτε σε συνεργαζόμενο συνεργείο του δικτύου, είτε σε συνεργείο της επιλογής σας.
Πώς θα καλέσετε την Οδική Βοήθεια της INTERAMERICAN;
Καλέστε την τηλεφωνική γραμμή 1158, 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο σε όλη την Ελλάδα.
Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε με την Anytime…
…για απλά θέματα που αφορούν το συμβόλαιό σας, μπορείτε να καλείτε καθημερινά στα 801 11 30000 & 210 9460000. Πάνω από 100 άνθρωποι είναι στη διάθεσή σας!