Στο 7ο συνέδριο με θέμα «Καλές πρακτικές στην Εξυπηρέτηση πελατών», που διοργανώθηκε για πρώτη φορά φέτος online από την Boussias Communication, ομιλητές από μεγάλες εταιρείες διαφορετικών κλάδων παρουσίασαν τις επιτυχημένες πρακτικές που εφαρμόζουν, για να διατηρούν τους καταναλωτές ευχαριστημένους.
Σε μία πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση ο Πάνος Κούβαλης, επικεφαλής του τμήματος Mobility & Convenience της INTERAMERICAN και της Anytime, μίλησε για την προώθηση της ασφάλειας μέσα από καινοτόμους τρόπους και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της τεχνολογίας, που εξασφαλίζουν καλύτερη ποιότητα ζωής κάθε στιγμή.
Αναφέρθηκε στις λύσεις που προσφέρει η Anytime στους ασφαλισμένους της, που ξεπερνούν τα παραδοσιακά όρια της ασφάλισης, χαρίζοντας ασφαλέστερες μετακινήσεις, αλλά και μία ευκολότερη καθημερινότητα.
Πιο συγκεκριμένα, η Anytime, η πρώτη direct ασφάλιση στην Ελλάδα από την INTERAMERICAN, που άλλαξε τα δεδομένα στην ασφαλιστική αγορά, δραστηριοποιείται σε 2 χώρες με περίπου 485.000 πελάτες στην Ελλάδα και 32.000 στην Κύπρο. Αναμφισβήτητα όμως η μεγαλύτερή της επιτυχία είναι ο εξαιρετικός δείκτης ικανοποίησης των ασφαλισμένων της, που φτάνει στο 94%.
Η Anytime έχει πολύ δυνατή ψηφιακή παρουσία και συνεργάζεται με πολλά πετυχημένα brands μέσα και έξω από την ασφαλιστική αγορά. Αυτό που διαφοροποιεί όμως την Anytime, όπως τόνισε ο Πάνος Κούβαλης, είναι ότι δεν προσφέρει ένα απλό ασφαλιστήριο συμβόλαιο για το αυτοκίνητο ή το σπίτι, αλλά πολλά περισσότερα.

Προσφέρει εξατομικευμένα ασφαλιστικά προγράμματα, αλλά και πρόσβαση σε σημαντικές υπηρεσίες, που εξασφαλίζουν καλύτερες μετακινήσεις, αλλά και πιο άνετη ζωή στο σπίτι. Υπηρεσίες σχετικά με το service του αυτοκινήτου, την επιτόπου αντικατάσταση μπαταρίας ή ελαστικών, την ενημέρωση για τις καιρικές συνθήκες στο οδικό δίκτυο μέσω της υπηρεσίας Meteo ROADS και φυσικά μία σειρά από λύσεις που έχουν να κάνουν με το parking, το ΚΤΕΟ, το νέο αυτοκίνητο, τη μετακίνηση με ταξί κ.α.
Στόχος της Anytime είναι να χτίσει ένα εύρος υπηρεσιών που υποστηρίζουν τον καταναλωτή και δίνουν αξία στο προϊόν που έχει επιλέξει. Να συνεισφέρει στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και της ασφαλούς οδήγησης, να προσφέρει περισσότερη ασφάλεια και λιγότερη ασφάλιση.

Όπως επεσήμανε ο Πάνος Κούβαλης, το νέο πρόγραμμα Smart Drive της Anytime συμβάλλει σημαντικά προς αυτήν την κατεύθυνση. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό προϊόν που ξεφεύγει από τα παραδοσιακά όρια της ασφάλισης και βοηθάει τους οδηγούς να οδηγούν πιο προσεκτικά, κερδίζοντας έως 20% έκπτωση στην ανανέωση του συμβόλαιό τους.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα συνδέεται με την εφαρμογή Anytime SmartDrive, μέσω της οποίας ο κάθε χρήστης παρακολουθεί τον τρόπο που οδηγεί, διατηρώντας το όριο ταχύτητας, φρενάροντας προοδευτικά, αποφεύγοντας την απότομη επιτάχυνση και τη χρήση κινητού κατά την οδήγηση. Σε κάθε διαδρομή ο οδηγός συγκεντρώνει ένα σκορ, ενώ έχει τη δυνατότητα να βλέπει αναλυτικά την επίδοσή του ανά μέρα, εβδομάδα και μήνα, εντοπίζοντας τα αδύναμα σημεία του.
Επιπρόσθετα, μέσα από το app ο κάθε οδηγός μπορεί να βρίσκει λύσεις για το parking του, αλλά και να συμμετέχει σε μία σειρά από διαγωνισμούς που υποστηρίζουν την Οδική ασφάλεια, κερδίζοντας δώρα και εκπτώσεις.
Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα ελκυστικό και οικονομικό προϊόν και για νεότερους σε ηλικία οδηγούς, αφού όσοι είναι 18-35 χρόνων έχουν ευνοϊκότερα ασφάλιστρα από τη στιγμή που αποκτούν το συγκεκριμένο πρόγραμμα και φυσικά και στην ανανέωσή τους, αν οδηγούν προσεκτικά.
Στόχος της Anytime είναι να υποστηρίζει τους καταναλωτές όχι μόνο σε μία δύσκολη στιγμή, αλλά να είναι κοντά τους σε κάθε βήμα, προσφέροντας κάθε στιγμή περισσότερα.
