Στις 9 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε η ημερίδα «Insurance Transformation Day» από τις Εκδόσεις Σπύρου σε συνεργασία με την SAS και το Nextdeal, με θέμα «Πελατοκεντρική Ασφάλιση σε έναν Ψηφιακό Κόσμο». Στην εκδήλωση αυτή παρουσιάστηκαν οι σύγχρονες τάσεις σε κάθε σημαντικό touch point του Insurance Customer Journey.
Διακεκριμένοι εισηγητές και κορυφαία στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς και της τεχνολογίας παρουσίασαν τις εμπειρίες τους και συμμετείχαν σε ένα γόνιμο και παραγωγικό διάλογο με επίκεντρο τον πελάτη και τη σφαιρική του θεώρηση, ως απαραίτητη προϋπόθεση για τον εταιρικό ψηφιακό μετασχηματισμό. Από το μετασχηματισμό αυτό, ο κλάδος της ασφάλισης φυσικά και δε θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση, καθώς ο νέος-πιο digital καταναλωτής δημιούργει νέες προκλήσεις σε κάθε στιγμή της ασφάλισής του.
Στα 3 διαφορετικά θεματικά webinars, που διοργανώθηκαν, αναδείχθηκαν ζητήματα όπως:
- Πελατοκεντρική Ασφάλιση σε έναν Ψηφιακό Κόσμο
- Καταπολέμηση Ασφαλιστικής Απάτης, Πελατοκεντρική Διαχείριση Claims και Οικονομική Ανάπτυξη
- Κερδοφορία μέσω Μετασχηματισμού της Αναλογιστικής και Διαχείρισης Κινδύνων

Στο πρώτο θεματικό webinar έδωσε συνέντευξη ο Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος της INTERAMERICAN, ο οποίος αναφέρθηκε στην τεχνολογία που δημιουργεί νέες ευκαιρίες στον ασφαλιστικό κλάδο και στους καταναλωτές που έχουν αλλάξει εξαιτίας της πανδημίας. Θέλουν να είναι σίγουροι ότι το προϊόν που επιλέγουν έχει πραγματική αξία, ενώ χρησιμοποιούν ακόμη περισσότερο την τεχνολογία για τη διεκπεραίωση καθημερινών ζητημάτων. Για αυτό και οι ασφαλιστικές εταιρίες βασίστηκαν στην τεχνολογία για καλύτερη εξυπηρέτηση, μεγαλύτερη ακρίβεια και διευκόλυνση των ανθρώπων.
Επισήμανε ότι το ζητούμενο για όλες τις εταιρίες είναι η εστίαση στον πελάτη και η σφαιρική κάλυψη των αναγκών του, τονίζοντας την άμεση ανταπόκριση της INTERAMERICAN στα νέα δεδομένα εργασίας, γεγονός που αποδεικνύεται από τους υψηλούς δείκτες ικανοποίησης πελατών.

Στο πάνελ της διαδικτυακής συζήτησης συμμετείχε ο Πάνος Κούβαλης, επικεφαλής του τμήματος Mobility & Convenience της INTERAMERICAN που αναφέρθηκε σε στρατηγικές αξιοποίησης των analytics στον ασφαλιστικό χώρο. Με ποιον τρόπο δηλαδή μπορούν να συμβάλλουν τα δεδομένα στην προσέλκυση νέων πελατών, σε upselling ευκαιρίες, στη βελτίωση των operations μέσω αυτοματισμών, αλλά και στο πώς οι ασφαλιστικές εταιρίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλα αυτά τα στοιχεία για να διαμορφώσουν εξατομικευμένες προτάσεις.
Τόνισε ότι τα ψηφιακά μέσα βοηθούν στην απλοποίηση των διαδικασιών και στη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας του καταναλωτή, αποδίδοντας αξία στην επιλογή του και κατανοώντας τις πραγματικές του ανάγκες ακόμα κι αν δεν είναι ασφαλιστικές. Επιπλέον, ανέδειξε υπηρεσίες πέρα από την ασφάλιση που διευκολύνουν την καθημερινότητα του πελάτη, όπως service αυτοκινήτου, επιλογή για οικονομικότερα καύσιμα, έκπτωση στη φόρτιση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, ενημέρωση για τις καιρικές συνθήκες κ.α.

Στο τρίτο webinar, έδωσε συνέντευξη ο Γιάννης Τοτός, Διεθυντής Αναλογιστών της INTERAMERICAN, τονίζοντας τις νέες ενέργειες που πρέπει να αναπτυχθούν ανάμεσα σε Διαχείριση Κινδύνων, Οικονομική Διεύθυνση και ΙΤ, στο πλαίσιο της μετάβασης στο IFRS 17, αλλά και με στόχο τον μετασχηματισμό της Αναλογιστικής. Επιπλέον, ανέλυσε τις σύγχρονες προσεγγίσεις για τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων και εξατομικευμένων προτάσεων με τον ακριβή υπολογισμό ασφαλιστικού κινδύνου, διαχειρίζοντας αποτελεσματικά το κόστος.