Το κορυφαίο διεθνές συνέδριο για τους επαγγελματίες του Customer Experience, CX Summit, με τίτλο «Into the Future of Customer Journey» πραγματοποιήθηκε και φέτος από την Boussias Communication την Πέμπτη 26 Ιανουαρίου. Το συνέδριο φιλοξένησε κορυφαία στελέχη της αγοράς, που ανέδειξαν τις νέες τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του κλάδου και καθορίζουν την επόμενη μέρα για τη στρατηγική λήψη αποφάσεων σχετικά με την εμπειρία των πελατών.

Στο πάνελ με τίτλο «CX Voices of the Greek market» συμμετείχε ο Κώστας Κατσιμπόκης, Leader of Customer Engagement & Experience της Ιnteramerican/ Anytime, ο οποίος μίλησε για το πώς η Anytime έχει πετύχει το Customer Experience να αποτελεί την καρδιά του brand strategy. Υποστήριξε ότι βασικός στόχος της Anytime από τη στιγμή που ξεκίνησε ήταν η καλύτερη εμπειρία του πελάτη, που πραγματοποιείται με γρήγορες, απλές και διαφανείς διαδικασίες, αλλά και προϊόντα που ταιριάζουν στις ανάγκες των ανθρώπων.
Αναφέρθηκε επίσης στο όραμα των ανθρώπων της Anytime να προσφέρουν περισσότερη ασφάλεια και λιγότερη ασφάλιση. Η Anytime δεν παρέχει μόνο ένα ασφαλιστικό προϊόν, αλλά υπηρεσίες και λύσεις που βοηθούν τους ανθρώπους να αντιμετωπίζουν τις καθημερινές τους προκλήσεις και να βελτιώνουν κάθε στιγμή τις μετακινήσεις τους και την ποιότητα της ζωής τους. Για αυτό και σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας, σε κάθε επαφή με τον πελάτη, δημιουργείται μία ξεχωριστή εμπειρία.
Επιπλέον, επισήμανε ότι η Anytime καινοτομεί συνεχώς, υποστηρίζοντας το όραμα και το brand promise της μέσα από continuous improvement, αναζητώντας συνεχώς τρόπους για να κάνει τη διαφορά κι εξασφαλίζοντας στους πελάτες της καθημερινή αξία. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στα παραδείγματα των προϊόντων Short drive και Smart drive, που προσφέρουν στους ανθρώπους χαμηλότερα ασφάλιστρα με δίκαιο τρόπο και προάγουν τη σωστή οδηγική συμπεριφορά, με σημαντικά κίνητρα και εκπτώσεις.
Τέλος, ο Κώστας Κατσιμπόκης αναφέρθηκε στην επίδραση που έχει το employee experience στην εμπειρία του πελάτη και μίλησε για το ευέλικτο μοντέλο εργασίας, που εφαρμόζεται στην Interamerican. Το συγκεκριμένο μοντέλο εργασίας δημιουργεί ένα άνετο και ευχάριστο περιβάλλον, που ενθαρρύνει αξίες, όπως η ενσυναίσθηση και η κατανόηση των αναγκών των ανθρώπων, βελτιώνοντας σημαντικά το customer experience.